26.09.2013 г.

Паралелни

Лодки се обръщат в очите ми. Клепачите треперят за сън и трудно пропускат слънчеви лъчи. Вечер изплува целия този шум от деня и всичко пулсира с бясна скорост в главата ми.
За теб съм някъде далеч, но всъщност съм така далечна на всичко, което е близо до мен.

Ставам все по-добра в

корабокрушения в сини заливи
доизмисляне на спомени
ловуване на случайности

Слушам Nneka и все повече мечтая за Африка. А вчера се запознахме с най-негерманския германец! Уличен музикант, влюбен в Балканите, който мечтае да се справи с икономическите проблеми на Югоизточна Европа! От онези хора, които ти напомнят да преследваш, да жадуваш, да опитваш с отворени към мечтите очи...

В крайна сметка заспивам спокойно. Животите ни са обречени на сливане паралели.

*Картина

Няма коментари:

Публикуване на коментар